Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 539.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Розвиток партнерських відносин в системі маркетингу підприємстваПронів, Катерина
2022Вплив COVID – 19 на екологічно стійкий розвиток туризму в НорвегіїЛитвин, Діана
2022Цифрова трансформація маркетингової діяльності ТНКВисоцький, Олександр
2022Бухгалтерський інжиніринг в обліковій теорії та практиціКузьмин, С. В.
2022Сучасні тенденції формування маркетингових стратегій ТНКІвасишин, Юля
2022Бізнес-процеси на підприємстві: аналіз та оптимізаціяОлексій, В. В.
2022Дослідження ризиків туристів в закордонних подорожахХомин, І.А.
2022Управління комунікаційною діяльністю на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу на основі впровадження сучасних інформаційних технологійКлимишин, І.А.
2022Удосконалення технології і організація харчування подієвого (спортивного, культурного) туристського заходуДерецький, М.М.
2022Сертифікація та стандартизація туристичних послуг в контексті Європейської інтеграціїГоловенко, А.М.