Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8392
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотрашкова, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorАндрющенко, Тетяна Юріївна-
dc.date.accessioned2017-01-09T10:00:06Z-
dc.date.available2017-01-09T10:00:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn1993-0259-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8392-
dc.description.abstractВступ. Сьогодні актуальним є перехід від загальних досліджень теорії та практики соціальної відповідальності бізнесу до розробки конкретних методів, призначених для підтримки прийняття підприємствами та організаціями рішень щодо реалізації такої поведінки. Важливою задачею у цьому напрямку є розробка інструментів підтримки прийняття рішень щодо соціально відповідальної взаємодії підприємств з їхніми постачальниками та клієнтами. Її актуальність визначила мету статті, яка присвячена розгляду одного з аспектів вказаної задачі. Мета. Формування множини заходів підприємства з реалізації соціально відповідальної взаємодії зі своїми клієнтами та постачальниками в межах партнерських відносин на прикладі підприємств поліграфічної галузі. Метод (методологія). Вирішення поставлених задач здійснюється за допомогою методів аналізу, синтезу та класифікації. Результати. Виявлено структуру системи принципів і заходів з реалізації соціальної відповідальності підприємств та визначено у цій структурі місце заходів з огляду на інтереси клієнтів та постачальників підприємства; уточнено класифікацію видів відносин підприємства зі стейкхолдерами за ознакою врахування інтересів стейкхолдерів; сформовано множину заходів поліграфічного підприємства з реалізації соціально відповідальної взаємодії зі своїми клієнтами та постачальниками в межах партнерських відносин. Introduction. Nowadays the transition from general studies of the theory and practice of corporate social responsibility of the business to the development of specific methods which have to support decision-making by enterprises and organizations for the implementation of their socially responsible behavior has become very actual. The development of tools to support decision-making as for socially responsible interaction of the enterprises with their suppliers and customers has become an important task in this direction. The urgency of this task has ddetermine the purpose of the article which is devoted to the consideration of one of the aspects of the task. Purpose. The aim of the article is to define a set of measures of the company in order to implement socially responsible interactions with customers and suppliers within the partnership on the example of the printing industry. Method (methodology). Solving the tasks can be done with the help of methods of analysis, synthesis and classification. Results. It has been revealed the structure of the system of principles and actions for the implementation of social responsibility of enterprise. The place of measures in this structure taking into consideration the interests of clients and the company suppliers has been determined. The classification of the company's relations with stakeholders (taking into account the interests of stakeholders) has been proposed. Set of measures of printing company as for the implementation of socially responsible interaction with their customers and suppliers through partnerships has been formed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectсоціально відповідальна поведінка підприємствuk_UA
dc.subjectврахування інтересів стейкхолдерівuk_UA
dc.subjectпартнерські відносиниuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.subjectpartnershipuk_UA
dc.subjectstakeholder interestsuk_UA
dc.subjectsocially responsible behavior of enterprisesuk_UA
dc.titleУрахування інтересів ділових партнерів як елемент соціально відповідальної поведінки підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeConsideration of interests of business partners as a part of socially responsible behavior of enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економічний аналіз. 2016 рік. Том 24. № 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf693.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.