Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСпільник, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorЗагородна, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-01-09T10:07:03Z-
dc.date.available2017-01-09T10:07:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСпільник, І. В. Аналіз ефективності збутової діяльності підприємства [Текст] / Ірина Володимирівна Спільник, Ольга Михайлівна Загородна // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол.: В. А. Дерій (голов. ред.) та ін. – Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2016. – Том 24. – № 2. – С. 130-140. – ISSN 1993-0259.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0259-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8393-
dc.description.abstractРозглянуто важливість збутової діяльності підприємства та обґрунтовано її пріоритетність у підвищенні його ділової активності. Досліджено взаємозв’язок між випущеною та реалізованою продукцією та показники їх узгодженості з позицій синхронності та ритмічності діяльності виробничої та збутової підсистем підприємства. Проаналізовано динаміку виробленої та реалізованої продукції. Проведено аналітичну оцінку внеску збутової діяльності у формування фінансових результатів підприємства та рівня їх якості. Здійснено аналіз складу, структури та динаміки витрат підприємства на збут, у т.ч. витрат на гарантійне обслуговування, та визначено ступінь їх окупності. Запропоновано систему абсолютних і відносних показників результативності збутової діяльності підприємства загалом та ефективності роботи служби збуту зокрема, а також методику їх аналізу. It is considered the importance of efficiency OF enterprise sales activity. Its priority in business activity improvement is proved. The interrelation between produced and sold products is investigated. The indicators of consistency from the position of synchronicity and line balance of production and marketing enterprise subsystems are determined. It is analyzed the dynamics of produced and sold products. The analytical assessment of the marketing contribution into the financial results formation and the level of their quality are considered. It is made the evaluation of the composition, structure and dynamics of enterprise costs on sales, including warranty costs. The rate of their payback is determined. It is proposed the system of absolute and relative indicators of effectiveness sales activity of the enterprise as a whole and the efficiency of sales services activity, including methods of their analysis.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectзбутова політикаuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectзбутовий персоналuk_UA
dc.subjectопераційна діяльністьuk_UA
dc.subjectділова активністьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectокупністьuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectпошук можливостейuk_UA
dc.subjectритмічністьuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectфакториuk_UA
dc.subjectрезервиuk_UA
dc.subjectноменклатураuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectдоходиuk_UA
dc.subjectкоефіцієнтиuk_UA
dc.subjectмаржаuk_UA
dc.subjectфінансові результатиuk_UA
dc.subjectтемпи зміниuk_UA
dc.subjectсинхронністьuk_UA
dc.subjectsales activityuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectoperational activityuk_UA
dc.subjectbusiness activityuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectpaybackuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectevaluationuk_UA
dc.subjectsales personneluk_UA
dc.subjectsales policyuk_UA
dc.subjectstructureuk_UA
dc.subjectfactorsuk_UA
dc.subjectreservesuk_UA
dc.subjectnomenclatureuk_UA
dc.subjectassortmentuk_UA
dc.subjectline balanceuk_UA
dc.subjectsynchronicityuk_UA
dc.subjectincomesuk_UA
dc.subjectexpensesuk_UA
dc.subjectsearch capabilitiesuk_UA
dc.subjectratiosuk_UA
dc.subjectrate of changesuk_UA
dc.subjectfinancial resultsuk_UA
dc.subjectmarginuk_UA
dc.titleАналіз ефективності збутової діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of efficiency of enteprise sales activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економічний аналіз. 2016 рік. Том 24. № 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf834.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.