Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевасевич, Ірина Степанівна-
dc.date.accessioned2017-01-11T17:11:25Z-
dc.date.available2017-01-11T17:11:25Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationРевасевич, Ірина Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту / Ірина Ревасевич // Психологія і суспільство. – 2008. – № 2. – С. 105-115.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8540-
dc.description.abstractУ статті описуються передумови і чинники стабілізації особистісної адаптованості школярів, вікові та індивідуальні закономірності її прояву, відслідкована динаміка розгортання загального показника особистісної адаптованості у молодшому шкільному, підлітковому і юнацькому вікових періодах (за опитувальником “Наскільки адаптований Ти до життя?”) та окремих складових пристосованості наступників на цих етапах розвитку (за визначеною батареєю психологічних тестів).uk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, ТНЕУuk_UA
dc.subjectособистісна адаптованість, ставлення, оцінка і самооцінка, внутрішнє прийняття, психічний образ, психологічна ситуація, Я-концепція, модульно-розвивальна система навчання, самоактуалізація.uk_UA
dc.titleВікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експериментуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.