Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8595
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДлугопольська, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-01-12T09:40:50Z-
dc.date.available2017-01-12T09:40:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНаука й економіка: Науково-теоретичний журнал –2014. –Вип.1(33). –С.63-69uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8595-
dc.description.abstractВ статті розглянуто підходи до аналізу конкурентоспроможності, здійснено класифікацію її основних шкіл, запропоновано методику оцінки конкурентоспроможності підприємства з використанням графічних методів, зокрема багатокутників конкурентоспроможності.uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність, маркетинг, фірмаuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ФІРМИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конкурентоспроможнсть 3.pdf889.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.