Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8611
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2017-01-12T10:43:40Z-
dc.date.available2017-01-12T10:43:40Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМаркетинг [Електронний ресурс] : консп. лекцій. - Тернопіль : ТНЕУ, 2010. - 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8611-
dc.description.abstractМета : формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові функціїuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингова службаuk_UA
dc.titleМаркетингuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій.pdf620.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.