Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8614
Назва: Маркетинг
Ключові слова: маркетинг
маркетингові функції
маркетингова політика
торгівля
Дата публікації: 2011
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Маркетинг [Електронний ресурс] : консп. лекцій. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - 95 с.
Короткий огляд (реферат): Мета і завдання вивчення дисципліни передбачає сформувати у майбутніх менеджмерів систему знань та поглядів про сутність і зміст маркетингу як філософії підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки та конкурнції, а також набуття практичних потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8614
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
faem_kamp_moa_mpz_LEK.pdf897.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.