Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8645
Назва: Маркетинг у банку
Ключові слова: банківський маркетинг
маркетинг
конкуренція
інформація
банківська послуга
ринок банківських послуг
сегментування ринку
цінова політика
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Маркетинг у банку [Електронний ресурс] : опорн. консп.лекцій. - Тернопіль : [б. в.], 2012. - 149 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8645
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lekcii.pdf1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.