Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШандрук, Сергій Костянтинович-
dc.date.accessioned2017-01-14T15:11:40Z-
dc.date.available2017-01-14T15:11:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШандрук С.К. Роль готовності до професійної діяльності у розвитку творчих здібностей майбутніх практичних психологів/ С.К. Шандрук // Вісник ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Сер. «Психологія». – 2015. – Вип.51. – С. 276-284.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8681-
dc.description.abstractРозглядаються основні підходи до дослідження проблеми готовності майбутніх фахівців психологічного профілю до професійної діяльності. Доведено, що важливим сегментом професійної підготовки майбутніх фахівців є їхня спроможність до творчої надситуаційної діяльності, що передбачає розвиток таких компонентів професійних творчих здібностей як емоційно-когнітивного, потребо-мотиваційного, комунікативно-продуктивного та професійно-креативного. Визначено роль готовності студентів-психологів до майбутньої психологічної діяльності у розвитку їх творчого потенціалу. Запропоновано типологію професійних творчих здібностей психолога-професіонала.uk_UA
dc.publisherВісник ХНПУ імені Г.С. Сковородиuk_UA
dc.subjectпсихологічна готовністьuk_UA
dc.subjectпрактичний психологuk_UA
dc.subjectпсихологічна діяльністьuk_UA
dc.subjectтворчий процесuk_UA
dc.titleРоль готовності до професійної діяльності у розвитку творчих здібностей майбутніх практичних психологівuk_UA
dc.title.alternativehe role of readiness for professional activity in the development of creative abilities of future practical psychologistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.