Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2017-01-16T12:50:43Z-
dc.date.available2017-01-16T12:50:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМіжнародний маркетинг [Електронний ресурс] : консп. лекцій / уклад. Н. З. Лагоцька, Ю. В. Мельник. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8749-
dc.description.abstractПрограма та тематичний план дисципліни орієнтовані на глибоке та ґрунтовне засвоєння студентами теоретичних і практичних основ міжнародного маркетингу. Ця дисципліна відноситься до нормативних наук, які формують фаховий світогляд майбутніх економістів.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectсвітовий ринокuk_UA
dc.subjectмаркетингова цінова політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.titleМіжнародний маркетингuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конспект лекцій.pdf720.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.