Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСарай, Наталія Ізидорівна-
dc.date.accessioned2017-01-17T14:25:52Z-
dc.date.available2017-01-17T14:25:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСарай Н.І. Сучасні аспекти маркетингового стилю упрравління підприємством / Н.І. Сарай // Науковий вісник Ужгородського університету.Серія "Економіка". – Випуск 30. – 2010. – С. 133-137.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8941-
dc.description.abstractУ статті розкрито основні ознаки маркетингового стилю управління підприємством, обґрунтовано необхідність складання маркетингового плану, визначено роль управління маркетингом на підприємстві та етапи стратегічного маркетингового планування. Охарактеризовано керовані та некеровані фактори маркетингового середовища підприємства та виявлено їх вплив на ефективність маркетингової діяльності фірми. Розглянуто основні методи прогнозування можливих змін маркетингового середовища підприємства.uk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectплан маркетингуuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.titleСучасні аспекти маркетингового стилю управління підприємствомuk_UA
dc.title.alternativeModern aspects of marketing style of enterprise's managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stattya_marketyng.pdf158.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.