Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8955
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСарай, Наталія Ізидорівна-
dc.date.accessioned2017-01-17T17:27:40Z-
dc.date.available2017-01-17T17:27:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСарай, Н. І. Проблеми формування внутрішніх цін на підприємстві [Електронний ресурс] / Н. І.Сарай // Інноваційна економіка. - 2011. - № 2. - С. 72-76.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8955-
dc.description.abstractРозглянуто основні підходи до визначення сутності внутрішньої ціни підприємства, визначено функції внутрішніх цін, їх класифікацію та принципи формування, охарактеризовано різні методи внутрішнього ціноутворення на вітчизняних підприємствах.uk_UA
dc.subjectвнутрішня цінаuk_UA
dc.subjectвнутрішньовиробничі відносиниuk_UA
dc.subjectринкова цінаuk_UA
dc.subjectдодані витратиuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.titleПроблеми формування внутрішніх цін на підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stattya_внутр.ціни_ЄУ.pdf176.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.