Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9057
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зарішняк, Інна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-18T10:23:37Z | - |
dc.date.available | 2017-01-18T10:23:37Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія,досвід, проблеми // Зб. наук. пр. - Випуск 39 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. - Київ - Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2014. - 515 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9057 | - |
dc.description.abstract | У статті уточнено визначення "тьюторське заняття", проаналізовано його структуру, розкрито дидактичний потенціал та технологію проведення тьюторського заняття. | uk_UA |
dc.publisher | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія,досвід, проблеми // Зб. наук. пр. | uk_UA |
dc.subject | тьюторське заняття | uk_UA |
dc.subject | технологія навчання | uk_UA |
dc.title | Тьюторське заняття як альтернативний вид навчального заняття у ВНЗ України | uk_UA |
dc.title.alternative | Tutorial | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tutorial.pdf | 1.21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.