Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9119
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтефанич, Дмитро-
dc.contributor.authorДячун, Ольга-
dc.contributor.authorShtefanych, Dmytro-
dc.contributor.authorDyachun, Olga-
dc.date.accessioned2017-01-19T08:27:16Z-
dc.date.available2017-01-19T08:27:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationШтефанич, Д. Аналіз впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність підприємства [Текст] / Дмитро Штефанич, Ольга Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2013. - Вип. 2. - С. 44-53.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9119-
dc.description.abstractОхарактеризовано джерела інформації для проведення аналізу впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність фірми, уточнено склад його факторів, викладено методи визначення впливу зміни зазначеного середовища на показники обсягу продажу товарів підприємства. Запропоновано методики для розрахунку цих впливів.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмакросередовищеuk_UA
dc.subjectекономічніuk_UA
dc.subjectдемографічніuk_UA
dc.subjectтехніко-технологічніuk_UA
dc.subjectполітико-правовіuk_UA
dc.subjectприродно-географічніuk_UA
dc.subjectміжнародні факториuk_UA
dc.subjectобсяг продажуuk_UA
dc.subjectвплив факторів макросередовищаuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectекспертні оцінкиuk_UA
dc.subjectекономіко-математичні методиuk_UA
dc.titleАналіз впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the influence of macroenvironment’s change on the enterprise marketing activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2013 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штефанич Д..pdf233.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.