Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9143
Назва: Управління процесом формування конкурентоспроможності продукції підприємства
Інші назви: Management of the process of forming the competitiveness of production of an enterprise
Автори: Ревенко, Надія
Малихіна, Інна
Revenko, Nadiia
Malykhina, Inna
Ключові слова: конкурентоспроможність
управлінські чинники впливу
конкурентна перевага
інтегрований показник конкурентоспроможності
споживач
конкурентна боротьба
методи управління
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Ревенко, Н. Управління процесом формування конкурентоспроможності продукції підприємства [Текст] / Надія Ревенко, Інна Малихіна // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2013. - Вип. 2. - С. 62-70.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні економічні умови забезпечення конкурентоспроможності. Визначено ключові чинники впливу на формування конкурентних переваг підприємства, що забезпечують конкурентоздатність його продукції. Виявлено визначальні складові управлінського впливу на формування конкурентоспроможності, що базуються на забезпеченні стабільних результатів діяльності. Проаналізовано процеси і ресурси, що забезпечують створення конкурентних переваг, а також чинники конкурентоздатного управління підприємством.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9143
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2013 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ревенко Н..pdf231.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.