Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкіцька, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2017-01-23T12:32:43Z-
dc.date.available2017-01-23T12:32:43Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationШкіцька, І. Ю. Особливості лексики газетного агітаційного мовлення як засіб комунікативного впливу [Текст] / І. Ю. Шкіцька // Мова і культура : наукове видання. − К. : Вид. дім Дмитра Бураго, 2008. − Вип. 10. − Т. І (101). – С. 204-209.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9433-
dc.description.abstractУ статті аналізуються особливості лексики газетного агітаційного мовлення, метою якого є вплив на читача. З’ясовується значення емоційно забарвлених, оцінних, жаргонних, просторічних, діалектних слів, оказіоналізмів, евфемізмів, термінів, слів іншомовного походження, неологізмів, ”реабілітованих” лексем, кліше у формуванні певної політичної позиції. Показуються аспекти використання метафор, гіпербол, тавтологій, порівнянь, церковнослов’янізмів та фразеологізмів із метою комунікативного впливу. В статье анализируются особенности лексики газетной агитационной речи, целью которой является влияние на читателя. Выясняется значение эмоционально окрашенных, оценочных, жаргонных, просторечных, диалектных слов, окказионализмов, эвфемизмов, терминов, слов иноязычного происхождения, неологизмов, ”реабилитированных” лексем, клише в формировании определенной политической позиции. Показываются аспекты использования метафор, гипербол, тавтологий, сравнений, фразеологизмов и церковнославянизмов с целью коммуникативного влияния. The paper deals with the peculiarities of newspaper propaganda vocabulary used to influence the reader. The meaning of emotionally coloured words, evaluative words, jargon, slang, dialect words, ocassionalisms, euphemisms, terms, foreign words, neologisms, “revived” words, cliché in the formation of political views is investigated. Communicative influence of metaphor, simile, tautology, phraseology, and religious words is demonstrated.uk_UA
dc.publisherВид. дім Дмитра Бурагоuk_UA
dc.subjectкомунікативний вплив, значення слова, оцінна лексема, газетне агітаційне мовлення.uk_UA
dc.subjectкоммуникативное влияние, значение слова, оценочная лексема, газетная агитационная речьuk_UA
dc.subjectcommunicative influence, meaning of the word, evaluative lexeme, newspaper propaganda speechuk_UA
dc.titleОсобливості лексики газетного агітаційного мовлення як засіб комунікативного впливуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shkitska stattja 2007 burago.pdf149.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.