Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9458
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФірсова, С. Г.-
dc.contributor.authorМельник, І. А.-
dc.date.accessioned2017-01-23T13:47:24Z-
dc.date.available2017-01-23T13:47:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationФірсова С. Г. Еволюція маркетингової теорії: український вимір / С. Г. Фірсова, І. А. Мельник // Вісник ОНУ імені І. І. Мечникова, 2013. - №18. - С. 163-167uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9458-
dc.description.abstractУ статті розглядаються підходи зарубіжних та вітчизняних вчених до періодизації маркетингу. Охарактеризовано сучасні маркетингові концепції, зокрема холістичний маркетинг та його складові. Визначено концепцію, на основі якої відбувається розвиток маркетингу в Україні.uk_UA
dc.subjectінноваційний маркетингuk_UA
dc.subjectлатеральний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг 3.0uk_UA
dc.subjectперіодизація маркетингуuk_UA
dc.subjectхолістичний маркетингuk_UA
dc.titleЕволюція маркетингової теорії: український вимірuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фірсова.pdf224.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.