Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9599
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСарай, Наталія Ізидорівна-
dc.date.accessioned2017-01-24T14:01:04Z-
dc.date.available2017-01-24T14:01:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСарай, Н. І. Сучасні маркетингові стратегії в антикризовому управлінні підприємством / Н. І. Сарай // Інноваційна економіка. – 2014. – № 1. – С. 124-127.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9599-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність формування маркетингових стратегій на підприємстві з метою виходу з кризового стану. Визначені найважливіші концептуальні питання, що лежать в основі маркетингових стратегій, зокрема: вибір і виділення конкретних цільових ринків; вибір методів виходу на ринок, закріплення на ньому чи виходу з ринку; вибір засобів маркетингу; вибір часу виходу на ринок або виходу з нього. Сформовані класифікаційні ознаки маркетингових стратегій, а саме: маркетингове середовище; функціональне призначення; розвиток організації; вид і масштаб ринку; пріоритет засобів маркетингу; ринкова кон’юнктура; ринкова поведінка. Окреслено можливість застосування маркетингових стратегій на вітчизняних підприємствах відповідно до поданих ознак.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectантикризове управління підприємствомuk_UA
dc.titleСучасні маркетингові стратегії в антикризовому управлінні підприємствомuk_UA
dc.title.alternativeContemporary marketing strategies in the anticrisis management of the enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_маркетингові стратегії.pdf166.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.