Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрик, Богдан Ігорович-
dc.contributor.authorBryk, B.I.-
dc.date.accessioned2016-03-01T09:23:14Z-
dc.date.available2016-03-01T09:23:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБрик, Б. І. Дослідження просування нової марки товару на український ринок : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Богдан Ігорович Брик ; наук. керівник д. е. н., професор Матвіїв М. Я. — Івано-Франківськ , 2012. — 96 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/959-
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 8.03050701 – Маркетинг. – Тернопільський національний економічний університет, Тернопіль, 2012. Дипломну роботу присвячено дослідженню просування нової марки товару. Розглянуто сутність інноваційної діяльності підприємства, досліджено інструменти маркетингового просування інноваційного процесу та вдосконалено маркетингові засоби просування інноваційного процесу підприємства. Розроблено ряд критеріїв, що використовуються для кількісного вибору альтернатив в процесі планування стратегії просування.uk_UA
dc.subjectновий товарuk_UA
dc.subjectnew productuk_UA
dc.subjectмеханізм просуванняuk_UA
dc.subjectthe promotionuk_UA
dc.subjectстратегія просуванняuk_UA
dc.subjectpromotion strategyuk_UA
dc.titleДослідження просування нової марки товару на український ринокuk_UA
dc.title.alternativeResearch promoting a new brand of goods in the Ukrainian marketuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bryk B. I. MUNzmi-51..pdf594.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.