Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорин, Олег Миколайович-
dc.contributor.authorFedoryn, O.M.-
dc.date.accessioned2016-03-01T09:31:56Z-
dc.date.available2016-03-01T09:31:56Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФедорин, О. М. Дослідження комплексу маркетингу на зарубіжному ринку : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Олег Миколайович Федорин ; наук. керівник д. е. н., професор Матвіїв М. Я. — Івано-Франківськ , 2012. — 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/961-
dc.description.abstractДипломна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних і прикладних аспектів маркетингового комплексу підприємства як ядра маркетингової тактичної діяльності. В роботі висвітлено аспекти організації, планування та аналізу маркетингового комплексу. Запропоновано покращення функціональних характеристик властивостей товарів за характером поведінки зарубіжного споживача, розроблено моделі маркетинг-мікс для функціонування на зарубіжному ринку та вдосконалено і активізовано маркетингові програми щодо ефективності просування комплексу маркетингу.uk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectзарубіжний ринокuk_UA
dc.titleДослідження комплексу маркетингу на зарубіжному ринкуuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedoryn O.M., MYNzmi-51.pdf517.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.