Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9637
Назва: | Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання |
Інші назви: | Reflexive processes in the normative and regulative period of modular developed educational |
Автори: | Бугерко, Ярослава Миколаївна |
Ключові слова: | інноваційна освітня діяльність, модульно-розвивальна система, нормативно-регуляційний період, особистісна рефлексія, рефлексивний моніторинг, ретроспективна схематизація, суб’єктивне привласнення знань, ідентифікація, механізми самомобілізації та самоорганізації |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Психологія і суспільство. – 2007. - № 1. – С. 128-135. |
Бібліографічний опис: | Бугерко Я.М. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання / Я.М. Бугерко // Психологія і суспільство. – 2007. - № 1. – С. 128-135. |
Короткий огляд (реферат): | У статті поглиблено уявлення про рефлексивні механізми нормування знань, виділено етапи особистісного прийняття соціокультурних принципів і норм наступниками, розглянуто механізми особистісної рефлексії – самомобілізацію та самоорганізацію на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального освітнього циклу, розкрито особливості рефлексивної діяльності учнів на нормативно-регуляційному періоді інноваційного модульно-розвивального освітнього циклу, показано особливості процесів нормування знань та їх вплив на створення передумов для саморозвитку особистості школяра, осмислення ним себе як цілісного Я. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9637 |
ISSN: | 1810-2131 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ps_1_2007.pdf | 372.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.