Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФединяк, Дмитро Петрович-
dc.contributor.authorFedynyak, D.P.-
dc.date.accessioned2016-03-01T09:38:58Z-
dc.date.available2016-03-01T09:38:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФединяк, Д. П. Маркетингові стратегії проникнення підприємства на зовнішні ринки : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Дмитро Петрович Фединяк ; наук. керівник ст. викладач Гаргула Д. В. — Івано-Франківськ , 2012. — 131 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/963-
dc.description.abstractУ першому розділі висвітлено теоретичні засади формування маркетингових стратегій проникнення підприємства на зовнішні ринки. У другому розділі здійснено аналіз та оцінку маркетингових стратегій проникнення підприємства на зовнішні ринки У третьому розділі подано шляхи удосконалення маркетингових стратегій проникнення підприємства на зовнішні ринки.uk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectзовніші ринкиuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії проникнення підприємства на зовнішні ринкиuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedynyak D.P., MUNzmi-51.pdf1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.