Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9641
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-01-25T08:17:16Z-
dc.date.available2017-01-25T08:17:16Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБугерко Я.М. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності / Я.М. Бугерко // Психологія і суспільство. – 2008. - № 3. – С. 67-92.uk_UA
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9641-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання психологічної діагностики рефлексивної організації освітнього процесу. Подано результати комплексної програми дослідження інноваційних освітніх систем, які через внутрішньо вмотивовану розвивальну взаємодію реалізують позитивний природний потенціал учнів на шляху їхнього культурного входження в багатоаспектне суспільне життя. Показано особливості реалізації культурно зорієнтованої, внутрішньо мотивованої освітньої діяльності у модульно-розвивальній системі. Здійснено емпіричне вивчення рефлексивних процесів школярів контрольних та експериментальних шкіл та обґрунтувати відмінності у розвитку їхньої інтелектуальної, особистісної та смислової рефлексивності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство. – 2008. - № 3. – С. 67-92.uk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна система навчання А.В.Фурмана, рефлексивні процеси, інтелектуальна, особистісна, смислова рефлексії, рефлексивна активність, рівні та риси рефлексивності, рефлексивно-регулятивні показникиuk_UA
dc.titleДослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeResearch of psychological features of development reflective educational activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ps_3_2008.pdf768.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.