Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-01-25T08:19:12Z-
dc.date.available2017-01-25T08:19:12Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБугерко Я.М. Рефлексивна сутність лонгітюдного психолого-педагогічного експерименту з модульно-розвивальної системи навчання / Я.М. Бугерко // Психологія і суспільство. – 2011. - № 3. – С. 137-153.uk_UA
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9642-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості рефлексивного освітнього середовища як такої організації освітнього процесу, яка дозволяє максимально повно реалізувати позитивний потенціал вчителя і учня в розумовому, соціальному і духовному розвитку, внутрішньо мотивуючи їх сумісну розвивальну взаємодію. Аналізується сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту, який полягає в поетапному переході школи від традиційної освітньої моделі до модульно-розвивальної і містить такі етапи як підготовчо-організаційний, діагностико-концептуальний, формувально-розвивальний і результативно-узагальнювальний. Визначені умови, принципи і показники рефлексивно-співтворчого середовища в інноваційній системі навчання на кожному із зазаначених етапів, показано, що використання ефективних технологій і методів інноваційної освіти, створення особливого рефлексивного освітнього середовища забезпечують цілеспрямований розвиток рефлексивних процесів в учасників модульно-розвиваючого навчання, робить можливим прийняття ними продуктивного стилю життя, що дозволяє мобілізувати і реалізувати свої кращі здібності і рефлексивно-творчий потенціал в цілому.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство. – 2011. - № 3. – С. 137-153.uk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна система навчання А.В.Фурмана, рефлексивне освітнє середовище, логітюдний психолого-педагогічний експеримент, рефлексивно-співтворча взаємодіяuk_UA
dc.titleРефлексивна сутність лонгітюдного психолого-педагогічного експерименту з модульно-розвивальної системи навчанняuk_UA
dc.title.alternativeReflexive Essence of Longitude Innovative-Psychological Experiment in Module-Developing Educationaluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ps_3_2011.pdf1.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.