Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9642
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бугерко, Ярослава Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-25T08:19:12Z | - |
dc.date.available | 2017-01-25T08:19:12Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Бугерко Я.М. Рефлексивна сутність лонгітюдного психолого-педагогічного експерименту з модульно-розвивальної системи навчання / Я.М. Бугерко // Психологія і суспільство. – 2011. - № 3. – С. 137-153. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1810-2131 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9642 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості рефлексивного освітнього середовища як такої організації освітнього процесу, яка дозволяє максимально повно реалізувати позитивний потенціал вчителя і учня в розумовому, соціальному і духовному розвитку, внутрішньо мотивуючи їх сумісну розвивальну взаємодію. Аналізується сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту, який полягає в поетапному переході школи від традиційної освітньої моделі до модульно-розвивальної і містить такі етапи як підготовчо-організаційний, діагностико-концептуальний, формувально-розвивальний і результативно-узагальнювальний. Визначені умови, принципи і показники рефлексивно-співтворчого середовища в інноваційній системі навчання на кожному із зазаначених етапів, показано, що використання ефективних технологій і методів інноваційної освіти, створення особливого рефлексивного освітнього середовища забезпечують цілеспрямований розвиток рефлексивних процесів в учасників модульно-розвиваючого навчання, робить можливим прийняття ними продуктивного стилю життя, що дозволяє мобілізувати і реалізувати свої кращі здібності і рефлексивно-творчий потенціал в цілому. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство. – 2011. - № 3. – С. 137-153. | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна система навчання А.В.Фурмана, рефлексивне освітнє середовище, логітюдний психолого-педагогічний експеримент, рефлексивно-співтворча взаємодія | uk_UA |
dc.title | Рефлексивна сутність лонгітюдного психолого-педагогічного експерименту з модульно-розвивальної системи навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Reflexive Essence of Longitude Innovative-Psychological Experiment in Module-Developing Educational | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ps_3_2011.pdf | 1.91 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.