Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/964
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалюк, Василь Богданович-
dc.contributor.authorGalyuk, V.B.-
dc.date.accessioned2016-03-01T09:43:21Z-
dc.date.available2016-03-01T09:43:21Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГалюк, В. Б. Формування іміджу підприємства на зовнішніх ринках  : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Василь Богданович Галюк ; наук. керівник к. е. н., викладач Лагоцька Н. З. — Івано-Франківськ , 2012. — 98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/964-
dc.description.abstractВ умовах розвитку міжнародної торгівлі та посилення конкуренції на міжнародних ринках товарів та послуг зростає роль формування іміджу підприємства на зовнішніх ринках як перспективного розвитку зовнішньоекономічної діяльності. Сучасні проблеми становлення та розвитку ринкових відносин в умовах інтернаціоналізації та глобалізації світового господарства створюють передумови щодо необхідності формування позитивного іміджу підприємства на зовнішніх ринках. Вихід українських підприємств на зовнішні ринки породжує необхідність у дослідженні методичного підходу щодо формування іміджу підприємства на зовнішніх ринках.uk_UA
dc.subjectімідж підприємстваuk_UA
dc.titleФормування іміджу підприємства на зовнішніх ринкахuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Galyuk V. MUNzmi-51.pdf1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.