Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-01-25T08:26:40Z-
dc.date.available2017-01-25T08:26:40Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБугерко Я.М. Концептуальні засади рефлепрактики як методу рефлексивного самопроектування і самовизначення особистості / Я.М. Бугерко // Вітакультурний млин НДІ методології та економіки вищої освіти. – 2008. – Модуль 8. – С. 25–27.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9652-
dc.description.abstractРозглядаються основні концептуальні засади та завдання рефлексивної діагностики як сучасного інноваційного метаметоду, котрий, пропонуючи учасникам навчання активну позицію стосовно всіх етапів діагностичного дослідження, дозволяє їм створити цілісний, багатогранний образ досліджуваної реальності, провести психологічно безпечну (безоцінювальну) діагностику своїх рис (ознак) і використовувати ці результати для професійного самовдосконалення, розвивати свою творчу непересічність та унікальність.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин. – 2008. – Модуль 8. – С. 25–27.uk_UA
dc.subjectрефлексивна діагностика, рефлекпрактика, рефлексивне середовище, особистісно-смислові структури, метод рефлексивних інверсій, професійне самовдсконаленняuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади рефлепрактики як методу рефлексивного самопроектування і самовизначення особистостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mlyn_8.pdf4.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.