Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-01-25T08:30:00Z-
dc.date.available2017-01-25T08:30:00Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБугерко Я.М. Рефлексивна організація модульно-розвивального навчання / Я.М. Бугерко // Вітакультурний млин НДІ методології та економіки вищої освіти. – 2010. – Модуль 11. – С. 17–20.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9657-
dc.description.abstractЗ позицій методологічного підходу розглядаються психологічні особливості рефлексивної організації модульно-розвивального освітнього процесу, розкрито змістовно-динамічну характеристику різновидів рефлексії та показано їх взаємозв’язок із періодами функціонування модульно-розвивального навчального циклу, показано, що впровадження рефлексивних процедур в процес навчання сприяє якісному росту освітньої діяльності школярів, створює передумови для самовдосконалення особистості, розширює простір її творчої самореалізації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин. – 2010. – Модуль 11. – С. 17–20.uk_UA
dc.subjectінтелектуальна, особистісна, смислова, духовно-екзистенційна рефлексія, модульно-розвивальний процес, освітня діяльністьuk_UA
dc.titleРефлексивна організація модульно-розвивального навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mlyn_11.pdf267.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.