Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9659
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-01-25T08:31:25Z-
dc.date.available2017-01-25T08:31:25Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБугерко Я.М. Рефлексивна організація проблемно-пошукового мислення / Я.М. Бугерко // Вітакультурний млин НДІ методології та економіки вищої освіти. – 2011. – Модуль 13. – С. 55–59.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9659-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості пошукової пізнавальної активності учнів через ситуації особистісної невизначеності, інтелектуального утруднення, пізнавально-смислової суперечності. Проаналізована рефлексивна організація проблемно-пошукового мислення наступників навчання, виходячи з теорії навчальної проблемної ситуації А.В.Фурмана. Розкрито інтелектуально-рефлексивний процес мислездійснення учнів в умовах інноваційно-розвивального навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин. – 2011. – Модуль 13. – С. 55–59.uk_UA
dc.subjectрефлексивна саморегуляція, пізнавальна активність, проблемно-пошукове мисленняuk_UA
dc.titleРефлексивна організація проблемно-пошукового мисленняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mlyn_13.pdf264.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.