Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/965
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостишин, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorKostyshyn, V.P.-
dc.date.accessioned2016-03-01T09:47:01Z-
dc.date.available2016-03-01T09:47:01Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКостишин, В. П. Сучасні методи маркетингу в лікеро-горілчаній промисловості : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "спеціаліст" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Володимир Петрович Костишин ; наук. керівник д. е. н., професор Матвіїв М. Я. — Івано-Франківськ , 2012. — 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/965-
dc.description.abstractВ умовах становлення ринкової економіки важливим чинником успішного функціонування вітчизняного горілчаного підприємства є його переорієнтація на засади маркетингу. Власне впровадження концепції маркетингу у практику дає можливість формувати раціональні виробничі програми, оперативно реагувати на ринкову ситуацію та перемагати в умовах конкуренції. Успішне використання концепції маркетингу українськими підприємцями передбачає вивчення досвіду маркетингової діяльності в розвинутих країнах світу і адаптацію теорії та практики маркетингу до умов вітчизняного ринку.uk_UA
dc.subjectметоди маркетингуuk_UA
dc.titleСучасні методи маркетингу в лікеро-горілчаній промисловостіuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kostyshyn V.P., Mzis-51.pdf656 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.