Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПарфан, Валерій Васильович-
dc.contributor.authorParfan, V.V.-
dc.date.accessioned2016-03-01T09:54:18Z-
dc.date.available2016-03-01T09:54:18Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПарфан, В. В. Маркетингові стратегії на ринку туристичних послуг  : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Валерій Васильович Парфан ; наук. керівник д. е. н., професор Матвіїв М. Я. — Івано-Франківськ , 2012. — 116 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/967-
dc.description.abstractСьогодні однією із найважливіших галузей світової економіки є туризм. Саме туризм найбільш суттєво впливає на розвиток політичних, економічних, соціальних, культурних відносин і міжособистісних стосунків у міжнародному масштабі, стає змістом та стилем життя для мільйонів людей. Україна володіє різноманітними туристично-рекреаційними ресурсами, значним потенціалом для розвитку міжнародного туризму, а отже має всі передумови, щоб увійти до найбільш розвинених у туристичному відношенні країн світу. Однак на цьому шляху існує багато проблем як прикладного соціально-економічного, так і науково-методологічного характеру.uk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.subjectринок туристичних послугuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії на ринку туристичних послугuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Parfan V.V., MUNzmi-51.pdf784.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.