Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9686
Назва: Стратегічний маркетинг
Ключові слова: маркетинг
конкурентні переваги
промисловий маркетинг
фінансові аспекти маркетингу
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Стратегічний маркетинг [Електронний ресурс] : консп. лекцій. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - 38 с.
Короткий огляд (реферат): Вивчення курсу передбачає наявність систематичних та ґрунтовних знань із суміжних дисциплін (маркетинг, маркетингові дослідження, менеджмент, планування маркетингу, економіка підприємства, мікроекономіка, макроекономіка, політична економія, ціноутворення), цілеспрямованої роботи над вивченням спеціальної літератури, активної роботи на лекціях та практичних заняттях, самостійної роботи та виконання індивідуальних завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9686
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конспект лекцій.pdf416.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.