Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2017-01-25T11:49:15Z-
dc.date.available2017-01-25T11:49:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтратегічний маркетинг [Електронний ресурс] : консп. лекцій. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - 38 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9686-
dc.description.abstractВивчення курсу передбачає наявність систематичних та ґрунтовних знань із суміжних дисциплін (маркетинг, маркетингові дослідження, менеджмент, планування маркетингу, економіка підприємства, мікроекономіка, макроекономіка, політична економія, ціноутворення), цілеспрямованої роботи над вивченням спеціальної літератури, активної роботи на лекціях та практичних заняттях, самостійної роботи та виконання індивідуальних завдань.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectпромисловий маркетингuk_UA
dc.subjectфінансові аспекти маркетингуuk_UA
dc.titleСтратегічний маркетингuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конспект лекцій.pdf416.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.