Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаєнко, М. Г.-
dc.date.accessioned2017-01-25T12:59:10Z-
dc.date.available2017-01-25T12:59:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСаєнко, М. Г. Стратегія підприємства [Електронний ресурс] : курс лекцій / М. Г. Саєнко. - Тернопіль : Економічна думка ТНЕУ, 2012. - 447 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9697-
dc.description.abstractМета курсу - надання знань про теоретичні засади, інструментарій та методи формування стратегії підприємства.uk_UA
dc.publisherТернопіль, Економічна думка ТНЕУuk_UA
dc.subjectпідпроємствоuk_UA
dc.subjectпотенціал підприємстваuk_UA
dc.subjectстратегія підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.titleСтратегія підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
faem_keopapk_sep_dsp_LEK.pdf.pdf2.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.