Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТокарева, Дзвенислава Олегівна-
dc.contributor.authorTokareva, D.O.-
dc.date.accessioned2016-03-01T10:16:59Z-
dc.date.available2016-03-01T10:16:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТокарева, Д. О. Формування міжнародної стратегії реклами бренду  : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Дзвенислава Олегівна Токарева ; наук. керівник д. е. н., професор Матвіїв М. Я. — Івано-Франківськ , 2012. — 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/972-
dc.description.abstractСлово "бренд" походить від древнескандінавского "brandr", що перекладається, як "палити, вогонь". Так називалося тавро, яким власники худоби позначали своїх тварин. Необхідно розрізняти правовий та психологічний підхід до розуміння бренду. З правової точки зору розглядається лише товарний знак, що позначає виробника продукту і підлягає правовому захисту. З точки зору споживчої психології (consumer research) йдеться про бренд як про інформацію, що зберігається в пам'яті споживачів.uk_UA
dc.subjectміжнародна стратегіяuk_UA
dc.subjectреклама брендуuk_UA
dc.titleФормування міжнародної стратегії реклами брендуuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tokareva D.O., MUNzmi-51.pdf661.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.