Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапетян, Едуард Томікович-
dc.contributor.authorКарапетян, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-01-26T07:00:11Z-
dc.date.available2017-01-26T07:00:11Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКарапетян, Е.Т. Підходи до оцінки інтенсивності конкурентного середовища [Текст] / Е.Т. Карапетян, О.М. Карапетян // Наука молода : зб. наук. праць Ради молод. вчених Терноп. націонал. економ. ун-ту. – Тернопіль : Економічна думка, 2006.– № 5.– С. 100-104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9786-
dc.description.abstractРозглянуті основні підходи, щодо виміру рівня інтенсивності конкурентного середовища, який є визначальним моментом в побудові маркетингової політики підприємства, у виборі засобів і методів ведення конкурентної боротьбиuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectконкурентна боротьбаuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectсередовищеuk_UA
dc.subjectінтенсивністьuk_UA
dc.subjectпідходиuk_UA
dc.titleПідходи щодо оцінки інтенсивності конкурентного середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підходи щодо оцінки інтенсивності конкурентного середовища.pdf153.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.