Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапетян, Едуард Томікович-
dc.date.accessioned2017-01-26T10:43:55Z-
dc.date.available2017-01-26T10:43:55Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКарапетян, Е.Т. Доцільність використання маркетингових досліджень у діяльності малих та середніх підприємств [Текст] / Едуард Карапетян // Збірник тез та доповідей Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених. - Тернопіль: Економічна думка, 2007. – С. 21-23uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9844-
dc.subjectРеформування економікиuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectтактикаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectринкове середовищеuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.titleДоцільність використання маркетингових досліджень у діяльності малих та середніх підприємствuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.