Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостецька, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorKostetska, Natalia-
dc.date.accessioned2017-01-26T17:46:11Z-
dc.date.available2017-01-26T17:46:11Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКостецька Н.І. Стратегічне управління витратами хлібопекарських підприємств / Костецька Н.І. // Галицький економічний вісник. – 2014. – № 1(44).– С. 138–145.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9930-
dc.description.abstractДосліджено особливості стратегічного управління витратами хлібопекарських підприємств в сучасних ринкових умовах господарювання. Зазначено, що концепція стратегічного управління витратами виникла в результаті поєднання таких трьох напрямків стратегічного менеджменту, як аналіз вартісного ланцюга, аналіз стратегічного позиціонування, аналіз витратоформуючих факторів. Наведено послідовність упровадження стратегічного управління витратами на сучасних хлібопекарських підприємствах. У процесі дослідження встановлено, що вітчизняним хлібопекарським підприємствам в контексті стратегічного управління витратами необхідно: аналізувати витрати на усіх етапах загального вартісного ланцюга з виробництва хлібобулочної продукції, починаючи із виробництва зерна і завершуючи реалізацією хлібобулочної продукції кінцевим споживачам; здійснювати вибір стратегічного позиціонування відповідно до характеристик продукції. Зокрема для масових виробів доцільно обирати стратегію зниження витрат, а для елітних видів хлібобулочної продукції слід дотримуватися стратегії широкої диференціації. Значну увагу слід приділяти виявленню структурних і функціональних витратоформуючих факторів, а також посиленню їхнього позитивного впливу на підприємство.uk_UA
dc.subjectстратегічне управління витратамиuk_UA
dc.subjectхлібопекарські підприємстваuk_UA
dc.subjectвартісний ланцюгuk_UA
dc.subjectстратегічне позиціонуванняuk_UA
dc.subjectвитратоформуючі факториuk_UA
dc.subjectструктурні витратоформуючі факториuk_UA
dc.subjectфункціональні витратоформуючі факториuk_UA
dc.titleСтратегічне управління витратами хлібопекарських підприємствuk_UA
dc.title.alternativeStrategic cost management of baking companiesuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gev_2014_1.pdf346.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.