Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостецька, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorХопчан, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2017-01-26T19:29:59Z-
dc.date.available2017-01-26T19:29:59Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКостецька Н.І. Використання SWOT-аналізу при формуванні стратегії хлібопекарських підприємств / Костецька Н.І., Хопчан М.І. // Сталий розвиток економіки. – 2011. – № 1(4). – С. 214–219.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9940-
dc.description.abstractРозглянуто сутність і можливості використання SWOT-аналізу при формуванні стратегії хлібопекарських підприємств. Визначено напрямки розвитку хлібозаводів і міні-пекарень шляхом перетворення власних слабких сторін у сильні та усунення зовнішніх загроз за рахунок наявних можливостей.uk_UA
dc.publisherСталий розвиток економікиuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectфакториuk_UA
dc.subjectсильні сторониuk_UA
dc.subjectслабкі сторониuk_UA
dc.subjectможливостіuk_UA
dc.subjectзагрозиuk_UA
dc.subjectхлібопекарські підприємстваuk_UA
dc.titleВикористання SWOT-аналізу при формуванні стратегії хлібопекарських підприємствuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sre_2011_1.pdf220.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.