Перегляд зібрання за групою - Автори Ткачук, Василь

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 11 із 11
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Вплив валютних ф'ючерсів на валютно-курсову стабільністьТкачук, Василь
2010Ефективність маркетингової діяльності комерційного банкуТкачук, Василь; Соколовська, Наталія
2010Маркетинг у банкуТкачук, Василь
2013Менеджмент якості банківської діяльностіТкачук, Василь; Соколовська, Наталія
2009Нова парадигма маркетингу у сфері банківського бізнесуТкачук, Василь; Ткачук, Наталія
2006Основні підходи до визначення сутності банківського маркетингуТкачук, Василь
2006Основні підходи до визначення сутності банківського маркетингуТкачук, Василь
2006Основні підходи до визначення сутності банківського маркетингуТкачук, Василь; Tkachuk, Vasyl
2012Ринок банківських послуг: тенденції інституційної структуриТкачук, Василь; Ткачук, Оксана
2015Фактори життєздатності українських банківТкачук, Василь
2017Чат-боти у банківському бізнесіТкачук, Василь