Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10140
Назва: Маркетинговий підхід до формування ефективної системи збуту продукції
Автори: Навольська, Наталія Володимирівна
Грубяк, Світлана Володимирівна
Ключові слова: дослідження
ринок збуту
ефективність
хлібопекарська продукція
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Навольська, Н. В. Маркетинговий підхід до формування ефективної системи збуту продукції [Електронний ресурс] / Н. В. Навольська, С. В. Грубяк.
Короткий огляд (реферат): В статті запропоновано систему збуту хлібопекарської продукції що дозволить зменшити витрати підприємства на збут і підвищити його ефективність
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10140
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.