Статті Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1521 до 1540 з 8298
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018ТЕХНОЛОГІЇ БЮДЖЕТУВАННЯ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВДОСКОНАЛЕННЯЛободіна, Зоряна Миколаївна
2018Теоретико-методологічні підходи до визначення сутності грошей як економічної категоріїДзюблюк, Олександр Валерійович
2017Валютно-курсові аспекти антикризової економічної політикиДзюблюк, Олександр Валерійович
2018КРИТЕРІЇ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ БУХГАЛТЕРІВ В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕРЕБУДОВИ СИСТЕМИ ОСВІТИЯковець, Тетяна Аркадіївна
2018БЮДЖЕТНІ ДОТАЦІЇ АГРАРІЯМ: МЕХАНІЗМ РОЗПОДІЛУ ТА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯЯковець, Тетяна Аркадіївна
2018МОТИВАЦІЙНІ ЧИННИКИ ВПРОВАДЖЕНЬ МАЛИХ ГІДРОЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ: ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНА ПРОБЛЕМАТИКАЯковець, Тетяна Аркадіївна
2018НОВІТНІ ВИДИ ГРОШЕЙ: РЕАЛІЇ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ, ОБЛІКУ ТА ОСОБЛИВІСТЬ ОПОДАТКУВАННЯЯковець, Тетяна Аркадіївна; Ковальчук, Юлія Петрівна
2013Використання кейс-методу у професійному навчанніАдамів (Шумська), Світлана Євгенівна; Бучинська, Тетяна Володимирівна
2012Формування комунікативної компетентності майбутніх менеджерів засобом соціально-психологічного тренінгуАдамів (Шумська), Світлана Євгенівна; Бучинська, Тетяна Володимирівна
2016Структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх маркетологівАдамів, Світлана Євгенівна
2016Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологійАдамів, Світлана Євгенівна
2016Методологічні підходи до формування професійної компетентності майбутніх маркетологівАдамів, Світлана Євгенівна
2015Організація експериментального дослідження з формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологійАдамів, Світлана Євгенівна
2015Стан розробленості проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій у психолого-педагогічній літературіАдамів, Світлана Євгенівна
2014Використання засобів інтерактивних технологій у підготовці майбутніх маркетологівАдамів, Світлана Євгенівна
2018Клієнторієнтований підхід – ефективний інструмент ведення готельно – ресторанного бізнесуМазур, Володимир Степанович
2018Practical aspects of using the customer-oriented approach in hotel businessМазур, Володимир Степанович
2004Окремі питання організації та ведення спільної діяльностіШестерняк, Марія Михайлівна
2017-08Beyond ticketing digitalization?: An analysis of a money and ticket passing practice in Ukrainian public transport with learning points from past to future.Schlichter, Bjarne; Verhun, Laryssa; Haahr, Lars; Haahr, Ulla
2018Прилагательные в прозвищах исторических личностейБияк, Наталія Яремівна; Вергун, Лариса Іванівна; Byjak, Natalia; Verhun, Laryssa
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1521 до 1540 з 8298