Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 19.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ПРАВА, АДВОКАСІ, ПОЛІТИКИБорисова, Тетяна Михайлівна
2015ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ОХОРОНИ ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2014СТАН ВИКОНАННЯ УКРАЇНОЮ КОНВЕНЦІЇ РАДИ ЄВРОПИ ПРО ЗАХОДИ ЩОДО ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИБорисова, Тетяна Михайлівна
2014-11ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ПРАВА, АДВОКАСІ, ПОЛІТИКИБорисова, Тетяна Михайлівна
2014СУЧАСНІ РИНКОВІ ВИКЛИКИ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2014МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІЛЬОВИХ АУДИТОРІЙ (НА ПРИКЛАДІ НКО З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ)Борисова, Тетяна Михайлівна; Когут, Уляна Ігорівна
2015Сучасні методологічні аспекти маркетингу некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
2015АКТУАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ І ПРОФЕСІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА СПІЛОКБорисова, Тетяна Михайлівна
2015СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА У ВІТЧИЗНЯНОМУ ТЕЛЕРАДІОПРОСТОРІ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2014АКТУАЛЬНІ ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ОСВІТИ ТА ДОСЛІДЖЕНЬ УКРАЇНИБорисова, Тетяна Михайлівна

Перегляд