Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабецька, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T21:10:46Z-
dc.date.available2017-02-02T21:10:46Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСабецька Т.І. Розробка нової концепції розвитку сільськогосподарського машинобудування України на основі латерального маркетингового підходу / Т.І. Сабецька // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць. - Випуск 257: В 7 т. - Т. V. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2009. - С. 1357-1365.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11161-
dc.description.abstractВ статті розглянуто сутність, основні положення та технологію латерального маркетингу на прикладі обґрунтування no-till-технології землеробства. На основі латерального маркетингового підходу розроблено та запропоновано нову концепцію розвитку сільськогосподарського машинобудування Україниuk_UA
dc.publisherВидавництво "Наука і освіта"uk_UA
dc.subjectлатеральне мисленняuk_UA
dc.subjectлатеральний маркетингuk_UA
dc.subjectґрунтоощадне землеробствоuk_UA
dc.subjectno-till-технологіяuk_UA
dc.subjectточне (кероване) землеробствоuk_UA
dc.titleРОЗРОБКА НОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ ЛАТЕРАЛЬНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУuk_UA
dc.title.alternativeTHE DEVELOPMENT OF A NEW CONCEPT OF DEVELOPMENT OF AGRICULTURAL MECHANICAL ENGINEERING OF UKRAINE ON THE BASIS OF LATERAL MARKETING APPROACHuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.