Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12313
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лучко, Михайло Романович | - |
dc.contributor.author | Савчук, Леонід Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-08T13:10:40Z | - |
dc.date.available | 2017-02-08T13:10:40Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Лучко М. Динаміка інвестиційно-інноваційного розвит ку України: реалії та перспективи [Електронний ресурс] / Михайло Лучко, Леонід Савчук // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2015. — Вип. 1 (12). — С. 96-106. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12313 | - |
dc.description.abstract | Піднімаються проблеми забезпечення інноваційного спрямування економічного розвитку національної економіки. Сучасний стан економічної системи країни характеризується як вкрай депресивний та глибоко стагнаційний. Впродовж всього періоду існування Української держави відбувається перманентне нищення економічного потенціалу країни, з яскраво вираженим домінуванням рентної моделі функціонування бізнесу. В описаних умовах переведення вітчизняної економіки на інноваційний вектор розвитку є нагальною вимогою часу. Парадокс полягає в тому, що даний постулат визнається практично всіма зацікавленими особами – насамперед владними структурами, бізнес-середовищем, законодавчими та виконавчими інститутами, політичними угрупуваннями, науковцями. Однак на практиці для реалізації інноваційного механізму розвитку умови не те що гальмуються – вони взагалі відкидаються як несумісні з пануючою в суспільстві і бізнесі доктриною рентної економіки. Проведений авторами аналіз дав можливість окреслити та узагальнити основні перепони на шляху інноваційного розвитку бізнесу. Зокрема, найбільш суттєвими загальнодержавними чинниками є корупція у верхніх ешелонах влади, бюрократія, втручання влади у справи бізнесу, недосконалість законодавчої бази, політична та економічна криза та нестабільність в країні. Логічним продовженням проведеного аналізу є напрацювання рекомендацій щодо забезпечення інноваційного спрямування розвитку національної економіки. Найбільш нагальними і важливими з-поміж інших, зокрема, є забезпечення зростання сукупного споживчого попиту в комплексі його складових, – як населення, так і держави. Політика державних витрат є основним чинником економічного зростання, однак в повній мірі дана функція може бути реалізована лише за умови пріоритетності розв’язання власне економічних завдань, і насамперед інноваційного характеру. Важливим важелем також є вдосконалення податкової політики, зокрема послаблення податкового тиску на малий і частково середній бізнес, що спричинить позитивні зрушення і в соціальному плані, забезпечивши зростання питомої ваги і ролі середнього класу. | uk_UA |
dc.subject | економічна система, стагнація економіки, фіскальна політика, інноваційна діяльність, споживний попит | uk_UA |
dc.title | Динаміка інвестиційно-інноваційного розвит ку України: реалії та перспективи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Савчук.pdf | 1.32 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.