Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВівчар, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2016-03-20T11:15:57Z-
dc.date.available2016-03-20T11:15:57Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВівчар О. І. Ефективність використання маркетингових стратегій / О. І. Вівчар // Галицький економічний вісник. – 2011. – № 2(31) – С. 166–173uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1238-
dc.description.abstractДосліджено основні аспекти виходу вітчизняних підприємств на зовнішній ринок та застосування відповідного механізму впровадження маркетингової стратегії.uk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectстратегія диверсифікаціїuk_UA
dc.subjectстратегія інтернаціоналізаціїuk_UA
dc.titleЕфективність використання маркетингових стратегійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf213.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.