Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12565
Назва: Конкурентоспроможність продукції: сутність, методи оцінювання
Інші назви: Product competitiveness: the nature and methods of estimation
Автори: Погріщук, Борис Васильович
Марченко, О. І.
Ключові слова: конкурентноспроможність продукції
сутність
показники
методи оцінювання конкурентоспроможності
аналіз
інтегральний показник конкурентоспроможності продукції
Дата публікації: 2008
Видавництво: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теорія та практика ринкових перетворень: економічний та соціальний контекст». – Вінниця
Бібліографічний опис: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теорія та практика ринкових перетворень: економічний та соціальний контекст». – Вінниця: ВІЕ ТНЕУ, 2008. – С. 81– 88
Короткий огляд (реферат): Запропоноване авторське визначення поняття "конкурентоспроможності продукції", розкрито його сутність та зміст. Розглянуто методи оцінювання конкурентоспроможності продукції, надано рекомендації щодо їх удосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12565
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konkurentospromozh prod.pdf5.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.