Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Василь-
dc.date.accessioned2017-02-10T14:32:01Z-
dc.date.available2017-02-10T14:32:01Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТкачук В.О. Маркетинг у банку: Вид. 2-ге, доп. І перероб.: Навчальний посібник. - Тернопіль: “ТАЙП”, 2010.- 270 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12621-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику комплексно розглядаються як теоретичні засади банківського маркетингу, так і практичні інструменти аналізу ринку банківських послуг, розробки і реалізації маркетингової стратегії банку шляхом здійснення оптимальної продуктової, цінової, збутової та комунікаційної політики в умовах мінливого ринкового середовища і гострої конкурентної боротьби. Аналізуються методи організаційного забезпечення ефективної маркетингової діяльності банків.uk_UA
dc.publisherТернопіль: “ТАЙП”uk_UA
dc.subjectбанківський маркетингuk_UA
dc.subjectпарадигма маркетингуuk_UA
dc.subjectринок банківських послугuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегія банкуuk_UA
dc.subjectпродуктова політика банкуuk_UA
dc.subjectцінова політика банкуuk_UA
dc.subjectзбутова політика банкуuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політика банкуuk_UA
dc.subjectмаркетингова служба банкуuk_UA
dc.titleМаркетинг у банкуuk_UA
dc.title.alternativeBank Marketinguk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук В.О. Маркетинг у банку.pdf2.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.