Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12686
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Очеретяний, Володимир Васильвич | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-12T18:22:32Z | - |
dc.date.available | 2017-02-12T18:22:32Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Очеретяний В.В. Особливості викладання курсу історії України студентам з порушенням слуху. / В.В. Очеретяний // Інклюзивне навчання осіб з інвалідністю у системі вищої освіти України : [монографія] / Колектив авторів; відп. ред. Г.В. Давиденко. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015. – С. – 107-113. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12686 | - |
dc.description | Стаття | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню процесу навчання осіб з вадами слуху у вищих навчальних закладах ІV рівнів акредитації. У статті досліджено проблеми навчання студентів з вадами слуху у ВНЗ; виділено передумови підвищення освітнього рівня осіб цієї категорії; представлено загальну характеристику та розкрито специфіку процесу навчання глухих студентів та студентів зі зниженим слухом.; теоретично обґрунтовано і визначено організаційно-педагогічні умови, що забезпечують підвищення ефективності навчання юнаків і дівчат з порушеннями слуху у вищих навчальних закладах. To research training for those with hearing disabilities in higher education accreditation levels. This paper investigates the problem of teaching students with hearing impairments in high school; allocated premise of raising the educational level of this category; presents general characteristics and revealed specifics of deaf education students and students with reduced hearing.; theoretically grounded and defined pedagogical conditions that increase the effectiveness of teaching young people with hearing impairment in higher education. Статья посвящена исследованию процесса обучения лиц с недостатками слуха в высших учебных заведениях IV уровней аккредитации. В статье исследованы проблемы обучения студентов с нарушениями слуха в вузе; выделено предпосылки повышения образовательного уровня лиц этой категории; представлена общая характеристика и раскрыта специфика процесса обучения глухих студентов и студентов с пониженным слухом.; теоретически обосновано и определены организационно-педагогические условия, обеспечивающие повышение эффективности обучения юношей и девушек с нарушениями слуха в высших учебных заведениях. | uk_UA |
dc.publisher | ТОВ Ніланд ЛТД | uk_UA |
dc.subject | вищі навчальні заклади ІV рівнів акредитації, глухі студенти, особи з порушеннями слуху, психолого-педагогічний супровід, студенти зі зниженим слухом | uk_UA |
dc.subject | higher education accreditation levels, deaf students, people with hearing impairments, psychological and pedagogical assistance for students with reduced hearing | uk_UA |
dc.subject | вузы IV уровней аккредитации, глухие студенты, лица с нарушениями слуха, психолого-педагогическое сопровождение, студенты с пониженным слухом | uk_UA |
dc.title | Особливості викладання курсу історії України студентам з порушенням слуху. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Монограф 2015.pdf | 1.74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.