Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13643
Назва: Некомерційний маркетинг волонтерських організацій США та України: порівняльний аналіз
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: маркетинг, волонтерська організація, товар, ціна, розподіл, просування
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Некомерційний маркетинг волонтерських організацій США та України: порівняльний аналіз / Т. М. Борисова // Сполучені Штати Америки у сучасному світі: політика, економіка, право, суспільство : зб. матеріалів. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 15.05.2015).–Ч. 2.–Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2015.–С. 284–292
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена маркетинговим аспектам діяльності волонтерських організацій України і США. В статті обґрунтовано, що некомерційний маркетинг волонтерських організацій України має власну специфіку, що знаходить відображення у особливих формах комунікації із цільовими аудиторіями, асортименті товару, методах конкурентної поведінки. Виявлено низка особливостей елементів комплексу маркетингу волонтерських організацій України і США. Представлено результати дослідження маркетингових параметрів наповнення сайтів 130 волонтерських організацій України, здійснене у квітні 2015 року
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13643
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysova_stattya.pdf171.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.