Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14642
Назва: | Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності банків при викладанні економічних дисциплін |
Інші назви: | Theoretical and methodological approaches to understanding the essence of banks in teaching economic disciplines |
Автори: | Дзюблюк, Олександр Валерійович |
Ключові слова: | комерційний банк банківська система економічна освіта кредитні відносини національна економіка фінансовий посередник кредит капітал |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Київ, "Знання" |
Бібліографічний опис: | Дзюблюк, О.В. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності банків при викладанні економічних дисциплін / О.В. Дзюблюк // Вища школа. – 2008. – №2. – с.72-88. |
Короткий огляд (реферат): | Запропоновано сукупність теоретико-методологічних підходів, які дозволяють оптимізувати формування у майбутніх фахівців економічного профілю теоретичної та методологічної бази розуміння сутності банків, що необхідно для наступного оволодіння практикою використання грошово-кредитних інструментів та основами ведення банківського бізнесу і взаємодії з інститутами кредитної системи країни. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14642 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дзюблюк - Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності банків при викладанні економічних дисциплін - 2008.pdf | 531.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.